Un webinaire très intéressant  pour les chercheurs et les étudiants en chimie, catalyse et pharmacie.

Sujet:   Elsevier Solutions advances all stages of chemical research.

Formateur: Prof. Perekalin

Description  :  Discover, Create and Understand chemical reactions and experimental conditions, substances and properties are cornerstones for each chemical researcher. How to bolster your exploration, whilst achieving more at the same amount of time? How to improve and sustain your scientific performance? Prof. Perekalin, head of the research group and a leading chemical researcher in the field of rhodium and Alkenylation will share his bold experience. His familiarity with different Elsevier’s products brought him a substantial understanding of how contemporary IT solutions become essential for scholars. Please join the webinar with prof. Perekalin to gather first hands experience and understanding how to improve your research and publication process.
During the webinar, we will uncover the standard research & publishing workflow: 1. Research idea generation, 2. Project proposal/grant presentation, 3. Design of experiment, 4. Run experiment, 5. Analyze results & test application, 6. Reporting, publication, and dissemination.

Heure: 21 oct. 2021 03:00 PM dans Moscou.

Lien pour s'inscrire

Le CNUDST, en collaboration avec l’éditeur Elsevier, vous invite à participer à la formation en ligne (webinaire) destinée aux utilisateurs (chercheurs, doctorants et étudiants en Master de Recherche) Samedi 23 octobre 2021 à 11h00 portant sur : Qualité de lecture, qualité de publication : une formation à la découverte de la littérature avec Scopus.

Pour s’inscrire, veuillez cliquer ici

ندوة جديدة مجانية حول استخدامات سكوبيس SCOPUS قاعدة البيانات العالمية المتخصصة في تحليل واستكشاف مواضيع البحث العلمي " يوم السبت 25 سبتمبر على الساعة الحادية عشر صباحا بتوقيت الجزائر GMT+1

الموضوع : أبحت عن شركاء بحث محتملين باستخدام  SCOPUS
 سيتم تسليم شهادات مشاركة للحضور